2. toukokuuta 2017

Lankapaasto osat 7 ja 8

En kerennyt kirjoittelemaan ennen kuin nyt, joten jäi viikko välistä.

Sain tehtyä oman villapaidan hihoja vaille valmiiksi. Ja huomasin että en yhtään tykkää tehdä hihoja.
Villatakista en ole tehnyt hihoja ~10cm enempää ja villapaidastakin olen tehnyt vain muutaman kerroksen.
Sama kävi villahousuille jotka aloitin jo melkein vuosi sitten.

Tosin nyt olen tehnyt villahousujen toista lahjetta aika paljon. Tein myös kettupipan siskon tytölle! Ja aloitin uudet villasukat, ja pehmikkeen tuolille. Eli melkein mitä vain kunhan hihoja ei tarvitsisi tehdä.

Siskon tyttö kohta 2v
 Olen erittäin ylpeä tästä piposta! Tein muunmuassa i-cordia ensimmäisen kerran! Ja erittäin tyytyväinen olen noihin ketunhäntiin! (joidenka täytteenä on langanjämät).
Tein pipan korvaläppäosuuden tällä ohjeella, mutta helmineuleena ja kun läpät oli valmiit ja olin luonut lisäsilmukat jatkoin vain kunnes pipa oli sopivan mittainen ja päättelin ylös sauman.
Valkoiset osat on tehty intarsiana ja nenä ja silmät on neulottu jälkeenpäin.

Lanka oli 7veljestä (joku oranssi ja luonnonvalkoinen, vyötteet hukassa) ja musta on nalle-lankaa. Menekki yhteensä 63g.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti